دل من....!!!


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

میخوام از دوشنبه بنویسم ....

یکی از بدترین روزای زندگیم ....

روزی که خیلی گریه کردم ....

اما با دفعه های دیگه فرق داشت ....

اشکامو میبینی؟؟؟

دلیل گریه هام دل تنگی نبود ....

 تنهایی هم نبود ....

دلیلِش بی اعتمادی بود ....

تهمت بود ....

آره ....

بی اعتمادی، تهمت ....

تهمتِ خیانت به کسی که ....

کسی که، یه روزایی بهترین و تنها رفیقم بود ....

کسی که باز میکردم من روش حساب دیگه .....

کسی که ....

 

بهم میگن واست زوده که از دل شکستگی و عاشقی بحرفی ....

اما ....

کاش می فهمیدن عاشقی سن و سال حالیش نی ....

دل شکستگی با خودت نی ....

کاشکی درکم میکردن ....

درک ....

اول درک میکرد و بعد با قاطعیت می گفت، تو خائنی ....

آخه ....

تو که بهم اعتماد نداشتی ....

چرا گفتی ....

چرا؟

میدونی این چندمین باره که دلمو میشکنی و به گریه میندازیم؟

تو که ادعای عاشقی میکنی، چرا نمیفهمی؟؟

منم آدمم ....

منم وجود دارم ....

منم احساس دارم ....

منم عاشقم ....

منِ تنهایِ بدبخت ....

اصلا ....

من واسه تو با دشمنات چه فرقی داشتم؟

آره ....

دوسِت ندارم و یه وقتی داشتم ....

وقتی که ....

بی رحم

امیدوارم به گوشت برسونن که چیکار کردی با دلم ....

معذرت خواهی و ببخشید نمیخوام ....

آخه دیه دلی نمونده که بخوای ازش در بیاری ....

فقط میخوام بفهمی چیکار کردی ....

که اگه روزی قرار شد رازی بهم بگی ....

قبلش خوب فکرکنی ....

و دیگه تکرار نشه .......

کاشکی....

دیه نمیخوام الکی کنم سخت گیری ....

ولی توأم یکی مثه باقی وقت گیری ....

دم از عشق میزنی و میگی دوسش داری و وقتی با اونی به کس دیگه نخ میدی .....



نظرات شما عزیزان:

خودت میدونی
ساعت15:20---9 ارديبهشت 1391
وای خدا منظورت منم؟
من از طرز حرف زدنت اون طوری برداشت کردم.
من دچار سوتفاهم شده بودم و از دستت عصبانی و ناراحت بودم.منم حس میکردم اعتمادم بهت اشتباه بوده.
نمیگم ببخشید،خودت گفتی به دردت نمیخوره.
ولی تو هم الان داری زود قضاوت میکنی،مثل اون روز که من زود قضاوت کردم.
اشتباه منو تکرار نکن.
(بازم میگم خودت تو اشتباه متوجه شدنم بی تقصیر نبودی)


R.k
ساعت12:09---8 ارديبهشت 1391
Ok. Khodam bet s midam, mikham beram pishe babam mishnasishon ke kheily giran!
پاسخ:OK…………..!!!!!!!۱


R.k
ساعت11:58---8 ارديبهشت 1391
یه سوال: مخاطب این جمله کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!11

کاشکی توأم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی.....!!!!

پاسخ:Inja nemitonam begam, Shab harf mizanim midam...............!!!!!!!!!! ok??!1


R.K
ساعت11:23---8 ارديبهشت 1391
Onlini???????????????m
پاسخ:Areeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


ar-key pars
ساعت17:41---5 ارديبهشت 1391
to hich vagt maro gabol nadashti!!!!!
پاسخ:....!!!....


ar-key pars
ساعت17:31---5 ارديبهشت 1391
Are,vagti bache bodam shenidam! Be gole khodet hano mano nashnakhti!!!!پاسخ:jenabali hanozam bache hastin......!!!!

ar-key pars
ساعت16:50---5 ارديبهشت 1391
کوه غم بود..... ولی یه نور انبوه پشت کوه واسه ناامیدی زوده هنوز.....!پاسخ: vagean in ahango shenidi?????! fk nemikardam ahl in harfa bashi........!!!!!!!!

2mzf
ساعت23:37---31 فروردين 1391
سلام بالاخره اومدم!!!!!!!!!!!باحال بودهر چندکه خیلی ازمطالبتو قبلادیده بودم ودرضمن منظورت از اون شخص احتمالاهمونk ست دیگه؟؟؟!!!ای بلا!!!به هرحال امیدوارم که بیننده های سایتت بیشتربشن وهمه چی آروم شه و بتونی بازم عین قدیما بنویسی خودمم برات فضاسازی میکنم وکمکت میکنم البته اگه شمامارو قابل بونین!!!!وحرف آخر:منتظر آشتیت باm هستم!!!!!!!!
پاسخ:نه منظورم K نبود....... M کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,ساعت12:51توسط alone pearl | |